Черкаське крайове товариство Українського козацтва заявило про свій намір продемонструвати ієрархам УПЦ Московського патріархату, що уманчани проти їхньої ворожої антиукраїнської політики.

21 Дек Черкаське крайове товариство Українського козацтва заявило про свій намір продемонструвати ієрархам УПЦ Московського патріархату, що уманчани проти їхньої ворожої антиукраїнської політики.

З ПІВНОЧІ ГРІЗНО ПІДНОСИТЬСЯ ЗЛО ТА ВЕЛИКЕ НЕЩАСТЯ

“Книга пророка Єремії гл.6”

 В  Умані освятили новозбудований храм Всіх Святих, та передали УПЦ Московського патріархату.  Така подія в час російської агресії, коли загарбник захопив частину території України і продовжує вбивати наших людей, не могла бути однозначно і позитивно сприйнятою жителями нашого міста. Загальновідомо, що отці УПЦ Московського патріархату, в угоду своєму зверхнику патріарху Кірілу та його шефу Путіну, благословляють російських вояків та їх посібників – сепаратистів на убивства наших воїнів на Донбасі.У зв’язку з цим група патріотів заявила про свій намір продемонструвати ієрархам УПЦ Московського патріархату, що уманчани проти їхньої ворожої антиукраїнської політики. Не нам судити про достоїнства будівлі та її мистецьку цінність. Та дещо із символічних деталей убранства храму викликає велике запитання. Якраз ці символи на свідомому та підсвідомому рівнях насаджують в мізки і душі вірян- простолюдинів явно не проукраїнську, а отже, і не Божу ідею. Приміром, у центральній частині, над головами прихожан, висить непомірно великий світильник. На його основі по колу підвішені золоті двоголові орли. Що це? Настоятель храму намагався довести, що орли – це символ православ’я. Різні знавці церковних канонів та традицій по-різному тлумачать символіку православного храму. Однозначно, що праобразом символів є Старозавітна Скинія. Починаючи з IV століття, описуються і перераховуються всі символи православного храму – архітектура, стіни, розпис на стінах, куб, східна частина, олтар, амвон, «корабель», іконостас, розташування ікон, західна сторона, притвор, купол, голова храму, стовпи і головний символ – Хрест    Московський князь Іван ІІІ, маючи імперські (завойовницькі) амбіції і пиху, оженився на онучці Візантійського імператора. З посагом молодої привіз він до Москви і зображення двоголового орла. Відтоді це зображення несе в Росії єдине символічне навантаження – загарбання чужих територій, створення імперії. В ті ж роки псковський старець Філафей, під враженням писань псевдомефодія та різних легенд, напророчив Івану ІІІ бути зверхником всіх християн. У своєму посланні старець призвав Івана підпорядкувати собі всі християнські держави: «… твое едино царствие. Убо два Рима падоша, а третий стоит, а четвёртому не быти». А далі продовжив: «… едина святая, соборная, апостольская церковь восточная … и единый православный великий русский царь во всей поднебесной.» Ця маячня старця Івану ІІІ сподобалась і була взята ним і московською церквою на озброєння. Філафея за вірнопідданість із старців підвищили до настоятеля монастиря, а символіка двоголового орла була поєднана з ідеєю Третього Риму.  З тих пір і нині Московський патріархат, що є фактично складовою російського державного апарату, вирішує державне завдання по ідеологічній обробці умів віруючих в імперських інтересах. У наші дні це благословення бойовиків і російських окупантів на війну з Україною, убивства наших солдат; возвеличення російських правителів і паплюження нашого народу, нашої мови і культури та відкрита підривна робота у вигляді недавнього «Хресного Ходу за мир». Якось нелогічно закликати до миру Україну. Не ми ж почали війну, не ми ж загарбали чужу територію, агітувати за мир потрібно агресора Путіна з його воїнством, а не благословляти їх на кровопролиття.  img_0013

                                                                                           Цікаво, за яку ціну мир? Скільки ще української землі готові віддати ієрархи УПЦ МП агресору для його умиротворення? Та, мабуть, суттю їхньої діяльності є не дотримання канонів, а здійснення проекту «Великой Росии», а російської церкви «центром мирового православия».                                                                                                                                                                    Важко осягнути гірку істину: як може наше суспільство, живучи в атмосфері кровопролитної боротьби за українську незалежність, терпіти у своєму середовищі явних прихильників «русского мира», якими, судячи з висловлювань згаданих охоронців, вони теж є. Однак насторожує навіть не це і не їхня агресивність, а те, що вони не приховують своїх проросійських поглядів, своєї ненависті до України.

Члени УНА УНСО і Українського козацтва

Прес-центр ЧКТ УК
Please follow and like us:
No Comments

Post A Comment